FAQ

Tarkista usein kysytyt kysymykset ja löydä vastaus tai lähetä meille viesti.

Kun tilauksesi lähetetään varastoltamme, lähetetään automaattinen toimitusvahvistus sinulle sähköpostitse. Suuri osa tilauksistamme toimitetaan kirjeenä, jonka kautta postijakaja tuo paketin suoraan postiluukkuusi. Postitus saattaa kestää enintään seitsemän päivää.

Muutenkin jos tilaat tilauksellesi toimitustapana postipaketti / pikkupaketti, saat seurantakoodi suoraan sähköpostiisi ja toimitusaika kestäisi tällä toimitustavalla yleensä 1-3 työpäivää.

Kun olet valinnut haluamasi tuotteen, voit valita sen ”Lisää ostoskoriin”-painikkeen kautta. Tällöin tuotteesi on mennyt ostoskoriin. Ostoskori löytyy verkkosivujen yläkulmasta oikeasta laidasta. Tätä kautta pääset tilaamaan tuotteet.

Ostoskoria painettuasi näet siellä tuotteet, jotka olet päättänyt ostaa. Tässä vaiheessa kannattaa vielä varmistaa, että tuotteet ovat haluamasi väriset sekä oikean kokoiset. Tämän jälkeen paina ”Kassa”-painiketta.

Seuraavalla sivulla täytät henkilötietosi sekä syötät mahdolliset alennus- tai lahjakoodit. Tämän jälkeen paina ”Maksa tilaus”-painiketta.

Kun huomaat kirjoittaneesi väärät yhteystiedot, ota meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeen kautta. Yhteydenottolomakkeen kautta tulevaan viestiin tarvitsemme tilausnumerosi (#XXXXX) sekä oikeat tietosi, jotta pystymme välittämään varastolle oikeat tiedot.

Valitettavasti tilauksiin ei voida lisätä tuotteita jälkikäteen. Teethän unohtuneelle tuotteelle uuden tilauksen verkkokaupassa.

Joissakin tilanteissa tilausvahvistuksen saapuminen sähköpostiin saattaa kestää. Odota pari tuntia ja varmista, että kirjoitit sähköpostiosoitteesi oikein. Tarkista myös roskapostisi. Jos tilausvahvistus ei ole ilmestynyt sähköpostiisi kahden tunnin sisällä, ole ystävällisesti yhteydessä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeen kautta.

Kyseessä saattaa olla pankin päässä oleva tilapäinen häiriö. Odota hetki ja kokeile maksaa tilauksesi uudestaan. Mikäli tilaus ei kumminkaan onnistu, ole yhteydessä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeen kautta. Huomioithan, että laskulla tai erämaksulla maksaessa Klarna tekee luottotarkistuksen, jonka hyväksymiseen tai hylkäämiseen ttkauppa.fi:n asiakaspalvelu ei voi vaikuttaa.

Kun olemme vastaanottaneet tuotepalautuksesi, tämän jälkeen tieto menee eteenpäin laskuttajalle. Jos palautit koko tilauksen, sinun ei tarvitse maksaa laskua mutta jos palautit vain osan tuotteista, silloin laskusta maksetaan pidettyjen tuotteiden hinta postikuluineen.

Rahojen palautus tapahtuu viimeistään kahden viikon kuluessa.

Verkkokaupassamme ei ole vaihtomahdollisuutta. Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen, palauta vääränkokoinen tuote verkkokauppaamme ja tee haluamastasi tuotteesta kokonaan uusi tilaus. Jos tuote oli eri hintainen, olethan ystävällisesti yhteydessä asiakaspalveluumme ennen uuden tilauksen tekemistä.

Ota yhteyttä

Lähetä meille viesti ja olemme yhteydessä mahdollisimman pian.





    Asiakaspalvelu

    info@ttkauppa.fi

    Varasto

    Suomen nettimyynti Oy
    Palstakatu 7-9
    11100 Riihimäki

    Y-tunnus

    2885161-6